سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی احمق، چونان درخت آتش است که [خودرا می سوزاند و] پاره ای از آن، پاره دیگری را می خورد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :5
کل بازدید :20265
تعداد کل یاداشته ها : 57
103/2/4
9:32 ص



من میخوام باهات برقصم

With you all night lambada, lambada

با تو تموم شب رو برقصم ” لامبادا”

I wanna dance with you,

من میخوام باهات برقصم

With you all night lambada, lambada

با تو تموم شب رو برقصم ” لامبادا”

La, la, la, la, la, la

لا لا لا لا لا لا

La, la, la, la, la, la

لا لا لا لا لا لا

You’re eyes are so blue,

تو چشات حسابی ابی هست

I’m looking at you

من فقط  به تو نگاه میکنم

Just let me to be

فقط بذار من …

The girl of your dreams! (x2)

دختر رویا هات باشم

I wanna dance with you,

من میخوام باهات برقصم

With you all night lambada, lambada

با تو تموم شب رو برقصم ” لامبادا”

I wanna dance with you,

من میخوام باهات برقصم

With you all night lambada, lambada

با تو تموم شب رو برقصم ” لامبادا”

La, la, la, la, la, la

La, la, la, la, la, la

I wanna dance with you

من میخوام باهات برقصم,

I wanna dance with you

من میخوام باهات برقصم

With you all night lambada, lambada

با تو تموم شب رو برقصم ” لامبادا”

I wanna dance with you,

من میخوام باهات برقصم

With you all night lambada, lambada

با تو تموم شب رو برقصم ” لامبادا”

La, la, la, la, la, la